Torsdag

Woho seg dag(Y) gjorde typ inte alls nått i skolan, jag och sofia fixade klart uppgifterna sen satt vi och kolla på klipp från Sunes jul och Svensson Svensson as bra:D haha
Har vart ute och ridigt i skogen på Hälge idag, kom på att det är älgjakt nu så va ju inte så säker att sitta på Hälge han ser ju ut som en liten älg(:
Men nu är det lite ensamt, sitter och kollar på lyx fällan(Y) as bra. Men vafan imorn är det fredag och fredagar är glada dagar(: får se va som händer i helgen, funderar på att börja rida på Crossen(: fast jag får ju inte skada mig eftersom på lördag ska jag med Tobbe och dom till satin(Y)
Men nu ska jag kolla vidare på lyxfällan hade

BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0