Tisdag

Redan Tisdag. för det är tisdag idag va?
Idag har jag nästan suttit på min lilla häst för första gången, så på Torsdag ska jag rida för imorn ska jag och Anna till Ullared.
varför känns det som att det här kommer bli galet? haha jo för våra resor alltid brukar bli lärorika och spännande och det är ju tur att varken hon eller jag lär oss av våra misstag så vem vet hur det här kan sluta(: men vi gillart(Y) vi har ju med oss tax fast saknar Fifi:(  hon va ju alltid med förut
haha för er som inte vet vem Fifi är så var det Annas lilla cocker spaniel dom var döv och hade något på lillhjärnan så hon sprang mest runt i cirklar, men för jäkla go
idag har jag vart och prövat mina stövlar och dom hade min längd hemma så nu vet jag exakt hur dom ska sitta(: och så har jag hittat mitt blingbling som jag har letat i ett helt halv år:O okej kanske inte så seriöst då.
 
Här är lilla FIFI


Bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet mycke väl vem fiffi är;) Herrgud när hon sprang in på banan på latorp;))) he he he

2009-10-28 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0