step by step

Det är skönt att veta nu iaf(: även om jag måste säga att jag blev rädd. Men nu kan jag börja leva igen(Y)
Tack oxå till dom som gjort mig glad(:
Den här veckan känns som den kommer bli bra(: Idag så har jag inte gjort så mkt, det som gjorde min dag va att jag behövde inte åka buss hem utan Tobbe kom och hämta mig:D tack(:
imorn är det träning alltid lika kul(:
sen på ons så ska jag efter skolan till min tid bara min tid(: ska bli härligt(: efter det så ska jag i väg och äta kina mat med min farmor och min faster(: torsdag och fredag blir det väl att trimma med Hälge lägga alla tankar på det så ska nog allt lösa sig(: sen så äre helg och bara en vecka till sen är det lov, och då drar jag till Halmstad och sen vidare till Skåne för att hälsa på Anna ska bli trevligt:D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0