Söndag

Anna har vart här hela helgen(: så har tränat för henne igår och idag, han gick as fint(: igår red Anna mest på han. lite kul och kolla hur han ser ut när han rör sig(: har en riktigt fin häst måste jag säga.
Även anna vart lite kär i honom, så vi har iaf kommit fram till att han får bli kvar.
Hon tror riktigt mkt på honom och som hon uttryckte det, han kommer du kunna ut och glänsa med när han är väl riden;D det kommer bli en Rami häst haha
Idag hoppa vi lite och han hoppar mig riktigt ur sadeln, Det gillar vi(Y) så nu jävlar väntar jag bara på en stallplats på Loviseholm så man har lite bättre ridmöjligheter
Nu har jag precis kommit hem från Rumboholm har vart och sagt hejdå till Anna:/ Men vi ses om några veckor igen:D för då drar jag till skåne

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0