Söndag

Super dag igår(: Som vanligt så är vi alltid as sega när vi ska någonstans men den har gången va det Eves fel;D
men tillsluts så kom vi till en förfest på Norr, var där en stund sen drog vi vidare till Satin. Och ja jag kom in, trodde jag aldrig. Men japp Hade det super trevligt där iaf(: åt mat och kollade på filmen med min kära vän Tobbe.
Träffa massa trevligt folk oxå(:
Sen när vi skulle gå så träffa vi även Modi och fastna på en bild. Jag och Tobbe va as snygga haha jag såg seriöst farlig ut usch ja.
Jag tappa min lins på golvet men lyckades hitta den och få i den i ögat igen, vet inte hur:O
Sen drog jag och Eve å åt på MC haha och där träffar vi våran gamla idrottslärare, han va lite rund om fötterna haha han tyckte vårat besök va lite pinsamt, as kul iaf
kom hem somna på två sekunder typ. trodde jag skulle må as dåligt idag men icke(: så jag hoppas på pizza och film hos David ikv(:

Bye

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du var ju grymt snygg igår alex! kände inte igen tjejen bredvid tobbe först :P

2009-10-18 @ 15:18:25
URL: http://sofiaifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0