snart hemma

Japp hemma från Falkenberg. Anna och jag vakna och såg inte allt för pigga ut haha men vafan, kan ju inte alltid va på topp?
Resan hem från Falkenberg tog ganska mkt kortare tin än resan dit då kan man ju fråga sig varför men jag vet! För påvägen hem nu så gjorde Anna va GPS:en sa och inte va hon tyckte själv va rätt väg.
Men vi kom ju hem denna gången med så aa(:
När jag kom hem var det att säga hejdå till min lilla Anna. kommer sakna na<3
Sen blev det stallet red först Sergel haha ja kommer ha ont i benen imorn iaf. Sen satt jag på min lilla bebis hon va sa duktig stog typ och sov haha
Nu ska jag packa klart för imorn åker vi hem till Örebro igen(:
hade
Min och Sergels lilla tur(:


Min lilla Bebis





Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0