Fredag

Veckan har gått så jävla fort. Har inte gjort nått speciellt direkt, eller jo i Tisdags va jag ju och träna med Hälge, gick as bra han kunde till och med galoppera i båda varven utan att bocka eller nått. Hopp inte så mkt eftersom han inte har bästa kondisen, men det lilla jag hoppade få gick det riktigt bra och fick mkt bra lov ord från Elin(: va kul att få höra att man har en fin polle.
Men kan inte riktigt betämma mig hur jag ska göra med honom, som tur är kommer Anna imorn så ska vi se vad vi kan komma fram till. sen kanske jag följer med henne ner till skåne på söndag(: då kan man ju kolla på lite hästar, sen vecka 44 åker jag till mormor och då har man ju oxå chans att kolla på en heldel. har hittat en jag vill ha efter Don Primero as snygg, självklart i skåne.
Nä nu ska jag gå ut och göra stallet innan jag somnar..

BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0