Vad gör man?

Blev sent igår och jag skulle upp 8 och mata djuren så gick och la mig igen efter det sen vakna igen vid halv 12 kanske as skönt(:
Satt och kolla på tv tills min pappa ringde och sa att vi skulle åka och kolla på en lägenhet så det blev ju att springa ut i stallet och fixa.
Åkte iväg och kolla på den så nu tror jag att jag har hittat min lägenhet, den va lite liten okej inte så lite liten as liten, men helt ny renoverad, as fint kök och badrum och det gjorde ganska mkt. Så vi får se(: efter det så åkte vi till ikea och kollade lite möbler som skulle kunna passa i en såpass liten lägenhet, hitta massa bra:D

Nä nu ska jag styra nått för kvällen

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0