hohaaaaa

Torsdag och snart helg(: Har vart i skolan och muppat mig, filmat en massa(Y) missade körskolan idag pga att jag har nog blivit smittad av min bror, mår lite dåligt och självklart är den min hals som spökar Som alltid så åkte hem istället. Tänkte ta det lite lugnt och göra teori.
Men ick det blev att gå igenom saker som vi ska sälja, eftersom jag flyttar till mindre och mor min tsm med S, så blir det att göra sig av med lite saker. Så ska sälja två tv, ektorpsoffan, en antik soffa, två skrivbord, bord och stolar och massa. Är det någon som behöver nått så är det bara att höra av sig(:
Sen har jag ju köpt mitt bord idag, det kommer bli as bra.
Nu ska jag nog göra lite teori och sen sova? nej inte om jag känner mig själv rätt. Men har ju sovmorgon imorn så vi får se om det blir någon skola alls(:


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0