söndag

Igår så gjorde jag en ny tattuering och även Sofia gjorde en:D Jag skrev Believe i nacken(Y) får skicka upp en bild någon dag.
haha sen på kvällen hade vi lite tråkigt så då tyckte jag att hon kunde píerca medusa på mig haha aa det gick ju inte så lyckat så han nästan ett hål, sen höll jag på att svimma, så ska gå iväg nu och göra det. så jäkla snyggt.

Kvällen igår spenderades med Eve, Henke, Tobbe, Gay-David, Frank, Duce och även Amanda och Gurra en stund(:
Och så blir det väl idag med, för imorn åker Henke och Tobbe till sälen så måste ju få träffa dom innan dom drar:/ kommer sakna, men vecka 51 så drar ju vi dit HAHA jag på en snowboard kommer bryta alla ben jag har, men vafan.
Idag har jag även vart ute och gått med min lilla bebis och stora bebis as duktig va den lille(:
Nä tagga inför en as stressig vecka.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0