power

min gamla blogg kommer fortfarande finnas kvar!
Dupieuxsetoilee.wordpress.com



igår gjorde jag inte nått alls på dan med sen på kvällen kom Eve och Sofia(: har inte träffat Sofia på as länge:D så det va kul. Prata allt möjligt som alltid:D kollade på ett klipp från nya twilight filmen ojojoj säger jag bara haha. sen senare kom även Henke och David, så då planera vi in för helgen. För då drar vi alla till Hällefors och lever livet(: det ska bli sjuk kul.

Efter att dom åkt så fortsatte jag och läsa Mischa Bartons blogg. Den är riktigt rolig måste jag säga. Kollade även på nya bilder på henne, herregud va har hänt, Mischa är ju jävligt smal, men på dom bilderna hade hon ju till och med lite fett, inte för att hon blev tjock med det där extra fettet, utan man är bara så van att se henne super smal så det såg lit annorlunda ut. Men hon så inte så jätte fräsch ut heller. Det verkar inte som det går så bra för henne, och dom skulle tydligen skjuta upp hennes nya serie oxå. Villket suger för den verkar as bra.
Det verkar som att efter hon hoppade av OC så har det bara gått utför, villket är synd för hon är så otroligt vacker!
Men iaf en bra blogg, med mkt videoklipp som hon spelat in själv.





Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är så jävla smal och ful, ursch

2009-07-29 @ 20:36:50
Postat av: Alex

Hon har kropp för att va smal! och hon är vacker

2009-07-30 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0