yyyyyyyyyyyyyyyyye

har precis vart och träna jävlar va bra han gick(: så när jag ska blogga om det. Har hälge som mitt protjektarbete så trycker jag på nått? haha hittar iaf en kamera i mina mammas dator så ego girl är här haha(: man kunde göra as coola saker(: nog om det imorn är det fredag:O alltså fan va fort veckorna går.
Imorn ska jag upp tidigt och fixa innna skolan, sen dit filma lite och skriva hem sen kommer far då ska vi till Elin och prata med henne sen till M-berg och köpa ett stativ till tv:n och sen får man se(: fredag är glada dagar(Y)
och dom här snygga bilderna bjuder jag på;D


haha kolla hur stor min hand ser ut:O jag som trodde jag hade bebishänder
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0