Sälen

Hemma från sälen trippen, jävlar va duktiga vi har vart:D åkte fel lite då och då. Men sen när det vart kallare och kallare och mer och mer snö så kändes det rätt igen. Fattar inte att vi kom rätt. Kom upp runt 4. åkte till Tobbe sen kom Henke lite senare(: vi spela lite biljard. Jävlar va grymma jag och Tobbe va! vann helatiden typ
Sen kolla lite på film sen drog Henke och Eve och då gick Tobbe och jag och kolla Twillight haha kom bara till första delen sen va vi as trötta(Y)
Sjukt mkt snö är det där uppe kan jag säga! och jag såg en björn:O fast i en glasbur och sen en älg på en veranda. as cool!
Dagen efter så fick jag sovmorgon as skönt(: tills Eve tyckte att vi skulle gå upp för Henke skulle jobba så hon va i Tobbes stuga. Så upp och kollla på tv en stund(: sen spelade vi lite biljard igen och själklart så vann vi;D
Sen va det dax för att åka hem(: jävlar va det gick haha
Körde fel två gånger sen en gång som jag inte tänker säga vart. Men hemma är vi och bilen lever(; nu taggar vi inför vecka 51 då ska det åkas:D haha kommer dö.
Nu ska det krypas ner i sängen:D ska pilla in lite bilder från trippen imorn(:

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0