Sälen

Hemma från en sjukt rolig och mysig halv vecka i sälen
 Åkte upp på ons runt halv 12 kanske(: va framme 4 kanske(: packde in oss och fixa.
Sen lite sneare kom Henke(: och runt 9 kom Tobbe(: vi dega typ bara hela kvällen(:
Gick upp as tidigt på torsdagen för att åka till backen, åkte några timmar innan vi höll på att förfrysa -24(Y) as nice. Sen åkte vi hem och mös i soffan(:
På fredagen så åkte vi någa timmar igen haha Eve hade tappat talangen den dan och låg bara på ansiktet tycker jag haha(: Sen åkte vi hem och dog i soffan igen haha på kvällen sen festa vi till lite(:
Körde massa roliga spel.
På lördagen låg jag nog i soffan hela dagen haha. eller nej jag gick till matbordet och åt lite oxå som Henke och Tobbe va så snälla att göra till oss. och sen på kvällen åkte jag Eve Tobbe och Henke till MC och åt och Lina och Sofia va på after ski, sen kom en mkt full Sofia hem haha trevligt trevligt(: 
Sen haha på kvällen tog jag och Eve oss ett åk med stjärtlapparna haha jävlar va det gick kan jag säga.
Ja och i dag så har vi inte gjort så mkt mer än åkt bil(Y) och nu är jag sjukt trött kan jag säga(Y)
Här kommer lite bilder mer kommer imorn:D





På vägen dit
här är nä man åker upp för backen i sälen, det är as fint på kvällen haha kanske inte ser så fint ut på bilden.


Mer bilder kommer imorn(:

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0