min äppelskalare

japp haft en bra dag? det har jag haft(: imorn ska jag upp på stan och kolla med Eve(: trevligt sen får man se, stallet och vidare(:

Snart fyller jag(: och sen är det nyår, hoppas på att få fira den i sälen, det skulle va mysigt(: men nog om det. Jag har inget vettigt att säga så jag ger upp.
Skulle ju berätta den roliga julklappen jag fick haha men det är inte så kul. Jag fick en potatis/äpple skalare aa den gör lite mer oxå haha grejen va den att Stefan hade köpt 5st som han skulle ge till olika och jag klaga så på dom, och så vart det en över och den fick jag haha aa så dålig fantasi, men den är nog bra, funderar på att prova den någon dag(: så jag hör av mig om hur det gick (Y)
Nu ska jag kolla klart på 90210 sen sova(:
HA DET

jag tror den är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0