hoho

japp lite dåligt bloggat nu jag vet. Har haft fullt upp(Y) haha vet inte med vad bara(: Men japp idag har jag gjort klart min logga och snart är det lov fan va skönt:D åker ju till sälen snart igen oxå(Y)
Imorn ska jag upp as tidigt åka hem och ta ut pollarna rida och fixa för att sen åka hem och fixa sig innan skolan.
Eftersom det inte händer så mkt i mitt liv så vet jag inte vad jag ska säga mer:D nu ska jag plugga teori (Y) hörs
ajuste varför är det ingen som har hjälpt mig med vilken färg man ska ha på klockan?

Bye

Kommentarer
Postat av: kajsa

Om jag måste säga så jag tycker att du ska ha en rosa :D

2009-12-09 @ 18:58:31
URL: http://kajsave.blogg.se/
Postat av: alex

ja den är söt. nä gud kan inte välja:O

2009-12-10 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0