GOD JUL

GOD JUL ALLA GLADA:D hoppas ni har haft en bra jul så här långt, det har iaf jag haft(:
Börja med en julfrukost hos min mammas man´s mamma och pappa:D Sen efter det bar det av till farmor(: firiar alltid där, det är så mysigt att vara där(: äta, äta och umgås(:
Sen vart det farfar, dit åker man alltid på kvällen och äter ostkaka(: en tradition vi har(:
Nu är jag änkligen hemma.
måste säga att jag önska jag hade en stor mysig soffa och en familj att mysa ner mig hos nu(: kanske en bra film oxå? nä det hade gjort den här dagen bättre än bäst(: men jaja man kan ju alltid önska, så nu ska dricka lite té och äta lite ost och kex och mysa i min säng själv(:
det vart ett långt inlägg och då har jag inte berättat historien om en av mina julklappar haha. Får bli imorn haha as kul
Hadet gött nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0