Yehy

Herre gud blogga inget igår, dåligt. Haha helt sjuk jag mår fan dåligt över det. Men ja
Igår va jag på stan med Eve, jag va och klippte mig, Jävlar va kort det blev. Men skönt att bli av med skiten(:
sen åkte jag hem till pappa och satt och snacka med Jasmin hela kvällen typ. haha vad vare som gick så fel? Det är den stora frågan när det handlar om oss.
Sen åkte jag hem och satt vid datorn inna jag gick och la mig(:
Idag har jag inte gjort så mkt kollat på Wildfire (: sen ikv så blir det någ ut med Jasmin och så(: kan ju bli trevligt. Men nu ska jag nog gå och titta till Hälge,Crossen och Spartan(:

ajuste kollade på nya schemat fyfan säger jag bara, plus att vi kommer inte heta T3dide utan T07Dide hur ful är inte det? och inte ligger det bra i munnen heller. Men jaja (Y)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0