söndag

söndag (Y) blogga fan aldrig igår? det va som fan, det är lite som ett måste. 
aja gårdagen finns det inte mkt och säga om för den sög, hade så jävla tråkigt hela dagen, åkte hem till pappa en stund på kvällen, fick lite mat och vindruvor(: sen åkte jag motorcykel hem:D fast det gjorde dock så min mobil dog nästan:/ så den mår inte så super just nu. Den låg nämligen i en väska med hårspray i och så spraya den ut allt i hela väskan så typ hälften hamna i mobilen:O 
Sen när jag kom hem så fixa jag stallet och mata dom små djuren, och sen åkte jag eve och robin å kvälls bada, så kom även tobbe.
Ajuste jag har en grävling som bor utan för mig dörr:O fy fan gillar inte dom. och imorse låg det en död igelkott där istället.

Idag iaf ska vi alla åka och bada i kumla:D ska bli skönt(: sen få man väl se vad som händer(: rida lite sen ikv.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0