noooo

Segersjö i lördags annars bara vart med Eve, Henke och tobbe. Har nog inte vart så trött på länge som jag har vart den här helgen. Så det blev bara att titta massa film.(Y)
Skolan idag va väl hel okej tog massa  bilder hit och dit sen hade vi dock religion fast vi läser om judendom så det gjorde det hela lite roligare(:
Sen har jag ridit jackpot känns super nu hoppas att han håller sig så här tills DM nu(: Sen gick jag en sväng med Hälge<3
Nu ska jag ta och kolla på Wildfire och kanske äta om jag orkar.
för nu orkar inte skirva mer min dag är totalt förstörd:/ trodde att allt löst sig för dig nu och att du var på väg, men så låter du det här hända:( tror inte jag klarar av det här mer.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0