Måndag

idag vakna jag av att jag hade för mkt flugor i mitt rum, fy fan va jobbiga dom va. Så det va bara att gå upp, fixa stallet och gick ut och red. Sen tog jag bussen in till stan för att lämna in min mobil på lagning.
Det skulle ta upp till 2 veckor:O jag tänkte shit, och inte fick jag någon låne mobil heller bara för att min mor inte va med.
Men min pappa fixa det, fick låna en mobil av hans kompis, men den fatta jag ju inte ett skit utav, och så levde den ju sitt egna lilla liv. Så prova med mamma´s istället och det gick fan så nu har jag en mobil iaf tills min är back on track.

Sen åkte jag hem, och han lagom hem innan Eve ringde och sa att vi skulle paddla kanot(Y) så skulle precis laga mat då ringer Henke och säger att han och Tobbe kommer och hämtar mig nu:P så det blev ingen mat för min del.
Sen åkte vi iaf till hästhagen tog två kanoter och paddlade iväg, och så öppnar sig himlen haha fyfan va blöta vi vart.
Sen åkte vi till subway och åt, as blöta. Men det va trevligt:D

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0