happyface

känner att det är blogg-dax(Y),
den här vecka har fan gått fort. Va och bada badtunna en natt så jag höll kanppt på att komma upp dagen efter, va as trött men vafan(: Sen har vi filmat hela dagen idag(:  har typ inte gjort nått kul alls den här veckan.
Min mamma har köpt en ny dator, tror du jag får röra den, Nej:O va tror hon jag ska göra. tyckte vi kunde byta dator. Men det gick hon inte med på. Måste fan fixa min den mår ju inte bra. Någon som vill fixa en dator?:D
Men imron är det iaf Fredag för skönt, blir Segersjö hela helgen:D ska bli kul.
Ajuste har fått mina nya ögon idag :D eller ja ögon och ögon linser(Y) får vi se om det blir bra(:

Nu ska jag nog ta en sömntablett och försöka sova.
Tror jag har fått tillbaka mina sömn problem:/ jävla skolan bara gör mig stressad.


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0