Hällefors

Precis kommit hem från en helg i Hällefors med Eve, Kajsa, Sofia, David, Tobbe, Robin och Henke. Fy fan va trevligt vi har haft:D
Åkte dit på fredag kväll börja med att handla i "centrala" Hällefors haha åkte till stugan och packa upp och börja tända på grillen. Eller Robin gjorde det och dom andra farmade haha deras jävla farmar kunde man fan bli tokig på. Grilla och drack massa(: efter maten va det tequila race (Y) salt och lime överallt som vanligt haha efter det så fortsatte drickandet med öl och massa cider, sen vart det natt bad oxå det va för härligt:D
sen gick jag och la mig typ vid 1 eller nått somna som en lite bebis, David och Tobbe börja sin efter fest när vi  andra gick och la oss. vi tjejer sov i en dubbel säng och jag vakna i panik av att jag höll på att svettas ihjäl för jag hade tydligen somnat i Tobbes ren tröja haha.
Det va fresdagen iaf

lördagen börja med att jag vakna tidigt gick upp hjälpte Sofia att städa, sen åt vi lite bytte om till bikini,
 sen drog kajsa och jag ut med gummibåten bara det att den läckte in as mkt med vatten så vi hade en liten pool i den tillslut och den dog även på luft så vi sjönk.
Efter det så åt vi lite lunch, och sen drog vi ut med båten as skönt och ligga där ute och sola. Sen splea vi kubb och vi tjejer vann:D as grymma va vi.
Efter kubben så börja festligheterna igen;D då börja alla dricka igen(:
så efter maten vart det en omgång ölspelet. haha herregud., vi jobba på att få David rundast.
sen när alla var lagom runda under fötterna så vart det att bada bastu och bada:D
Sen så körde vi lite öl spel igen, och så vart det bara minder och mindre som va med, så det va bara jag Sofia David och Tobbe som körde tillslut. Men vi klarar allt!:D
Det va väl typ allt, tror jag(:
Och denna kväll sov jag David Kajsa och sofia i dubblesängen, höll på att frysa ihjäl den natten.

Och sen idag då vakna jag upp av att det va as fint väder. vi åt lite sen drog vi ut med båten och va ute as länge.
Vi fick en ide om att vi skulle åka runt en liten ö, vilket vi gjorde. Sen vi någon av oss en ide om att vi skulle gå i land där, villket vi oxå gjorde. Och så går K och E upp i skogen och jag och S är kvar vid båten, bara det att S kliver på en sten som va as hal och gled lite lätt ner i vattnet med kländerna på shit. Fick värsta hacket i knät usch! fick ro fortare än fort hem.
Sen  när vi kom tillbaka så städa vi lite medans killarna drog ut med båten.
Sen låg Eve och jag och stekte hela dagen:D har haft as bra väder hela helgen:D
här är lite bilder:D









Kommentarer
Postat av: sofia

haha renarna :P

du får skicka bilderna imorgon eller nåt! :D

ses i helgen ;)

2009-08-03 @ 15:07:56
URL: http://sofiaifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0