Fredagen

dåligt bloggat nu igen. Aja i går så efter skolan så åker jag hem och fixade stallet och red och hade mig(: Jackpot ville bli korv! fy fan va dum han va. Efter det sen så kom Robin och hämtade mig så åkte vi till Tobbe.
Där spela vi lite guitar hero och kolla på lite friidrotts-VM, sen kom även Henke och David(Y)
Sen så lite senare så åkte vi upp till Ånnaboda och bada badtunna as skönt, poppade Miley Cyrus hela vägen upp hahah  badade även i sjön, as kallt när man hade suttit i den varma tunnan så länge, och sen när man skulle i vattnet igen så gjorde det as ont i hela kroppen. det gillar vi(Y)
Sen efter det så åkte vi hem till Tobbe igen och spela lite mer guitar hero(Y)

Idag har jag inte gjort så mkt mer än och ridit. Fast idag va han fan duktig, vart bara lite bråk(: 
 nu ska jag duscha sen gå bort till sommarhagen och kolla till Crossen, Hälge och spartan(:

BYe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0